آخرین بروز رسانی: 25ام دی, 1402

5 مزیت خرید لباس زیر زنانه مناسب (سوتین)

لباس زیر زنانه


لباس زیر زنانه
یکی از مهم­ترین و اساسی ترین­ انواع پوشاک برای تمام بانوان است. از آن جایی که لباس های زیر زنانه در ارتباط مستقیم با بدن است به همین منظور لباس زیر زنانه در این از میان اهمیت بسیار زیادی و البته دو چندانی برخوردار است چرا که بیشترین تماس را با پوست دارد در نتیجه ارتباط مستقیم با سلامتی خانم ها خواهد داشت. لباس زیر زنانه یکی از پر مصرف ترین پوشاک است پس ضروری است که با انواع آن و اقسام آن آشنا شوند.

انتخاب لباس زیر مناسب تاثیر بسیار زیادی در سلامت فردی دارد. زیرا در صورتی که لباس زیر (سوتین) کیفیت خوبی نداشته باشد و یا از مواد اولیه مرغوب تهیه نشده باشد می­تواند صدمات جبران ناپذیری به بدن وارد کند. از انواع لباس زیر زنانه می­توان به شورت و سوتین اشاره کرد. لباس های زیر زنانه در انواع مختلف و با رنگ­های متفاوتی در بازار موجود است. بانوان می­توانند با توجه به سایز خود لباس زیر مناسب را انتخاب کنند. در زمان های قدیم لباس های زیر زنانه دارای تنوع زیادی نبود. اما امروزه در بازار به راحتی می­توان لباس زیر را در طرح های مختلف مشاهده کرد. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد لباس های زیر زنانه بیشتر با هم صحبت کنیم.

برای من ، لباس زیر زنانه چیزی بیش از پارچه های توری زیبا و حس نرمی و ابریشم وار است. انتخاب لباس زیر در واقع دروازه ای است برای پذیرش و دوست داشتن بدن و احساس ارزش توجه ، خواه از خودمان یا شخص دیگری باشد. البته روند دوست داشتن خود برای همه متفاوت است و من نمی گویم لباس زیر پاسخی برای پذیرش خود است ، اما یک چیز که به آن اعتقاد دارم این است که سریعترین راه برای پذیرش بیشتر بدن شماست.

خرید لباس زیر - لین

تاریخچه ابداع و تولید لباس زیر زنانه

لباس زیر زنانه یکی از ضروری ترین و مهم ترین لباس هایی می باشد که از دوران بلوغ پوشش آن آغاز میشود. این لباس ها که با نام های مختلفی از قبیل سینه بند، سوتین و کرست نیز شناخته شده می باشند، از گذشته تا امروز با تغییر و تحول بسیار زیادی مواجه شده اند، به طوریکه نمونه های مدرن آن هیچ شباهتی با نمونه های اولیه آنها ندارند. گروه لین؛ تولیدکننده بهترین و متنوع ترین انواع لباس زیر در ادامه به معرفی تاریخچه ابداع این لباس ها و موارد مهمی که لازم است از آن اطلاع داشته باشید خواهد پرداخت.

ابداع سوتین - لین

تاریخچه لباس زیر

با مرور اسناد و مدارک به جای مانده از گذشته، مشخص شده است که پوشیدن لباس زیر از 450 سال قبل از میلاد مسیح توسط زنان یونانی و به منظور پوشاندن هر گونه برجستگی در اندام ها آغاز شده است. این سبک لباس تا 285 سال پس از میلاد مسیح ادامه داشته و در قرون وسطی تغییراتی در آن اعمال شده و به نام کرست مورد استفاده قرار میگرفت. لازم به ذکر است که استفاده از این لباس ها در آن دوران عملی شیطانی بوده و بسیاری از افراطیون پوشیدن آن را گناه بزرگ تلقی می کردند. طراحی لباس زیرهای تقریبا مشابه با نمونه های امروزی از قرن 12 میلادی آغاز و در سالهای بعد نیز تغییراتی کلی در طرح آنها بوجود آمد. لباس زیرهایی که در این سالها بیشتر شبیه به لباس نیم تنه بودند، به مرور در سال 1913 به چیزی مشابه با آنچه در دنیای امروز استفاده میشود تبدیل شد. در نهایت برای اولین بار در سال 1914 مری فیلیپس جیکوب لباسی متشکل از دو تکه پارچه که با روبان به هم متصل هستند را با نام برسلی ثبت اختراع نمود که این نام در نهایت به Bra در سال 1920 تغییر پیدا کرد.

کورست - لین

شکل اولیه کورست

صنعت لباس زیر

امروزه صنعت تولید لباس های زیر زنانه مانند شاخه های دیگر صنعت مد و فشن پیشرفت بسیار زیادی کرده است. طراحی لباس­های زیر با جدیدترین فناوری­های روز دنیا را برای تمام خانم­ها به یک کار هیجان انگیز تبدیل کرده است. در حال حاضر انواع لباس های زیر زنانه را به راحتی می­توان با مراجعه به فروشگاه لباس زیر زنانه به صورت حضوری و یا حتی اینترنتی خریداری کنید. در صورتی که تا به حال تجربه خرید اینترنتی نداشته اید می­توانید با مشاهده عکس لباس زیر زنانه در وب سایت ها اقدام به خرید کنید. بیشتر خانم ها تمایل بیشتری به خرید ست لباس زیر دارند و از این رو به دنبال مدل هایی هستند که شورت و سوتین با هم ست باشند.

امروزه صنعت لباس های زیر زنانه با تحولی شگرف روبرو شده است و مدل لباس زیر زنانه نسبت به گذشته تفاوت زیادی کرده است. این تفاوت تنها منحصر به مدل نبوده و از نحوه دوخت تا جنس پارچه نیز تغییر کرده است. بیشتر بانوان به دنبال مدل لباس های زیر زنانه خارجی هستند و ترجیح می­دهند در ست لباس زیر خود نیز از جدیدترین های مد و فشن بهره مند شوند. اگرچه در این بین خانم هایی هستند که بیشتر به دنبال لباس زیر فانتزی زنانه هستند.

این گروه نیز می­توانند برای خرید به فروشگاه لباس زیر زنانه فانتزی بروند و مدل های موجود در بازار را مشاهده کنند. صنعت تولید لباس های زیر در سال های اخیر تلاش برای تولید محصولاتی کرده است که به حفظ سلامتی بانوان کمک کند. از جمله این محصولات می­ توان به لباس زیر زنانه(سوتین) مناسب افتادگی اشاره کرد. تولیدی لباس زیر زنانه امروزه به یک صنعت پربازده تبدیل شده است.

در اینجا گزیده ای از مدل ها و طرح های لین وجود دارد. این مدل ها طراحی زیبایی هستند که آنها را با کاردستی استثنایی و راحتی ترکیب می کنند ، بنابراین اگر به آنها با دقت نگاه کنید خواهید دید که در مدل های طراحی شده توسط شرکت لین علاوه بر راحتی به زیبایی نیز توجه خاصی شده است و زیبایی را در کنار کیفیت در طول سالها حفظ نموده است.

این که آیا شما لباس زیر زنانه را برای خودتان یا شخص دیگری می پوشید، مهم نیست. پوشیدن لباس زیر زنانه می تواند لذت بسیار زیادی را برای رابطه با خود و دیگران به ارمغان بیاورد. آنچه در اختیار شما قرار می دهد ممکن است با آنچه به من می دهد متفاوت باشد ، اما در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که چرا پوشیدن لباس زیر را به طور مرتب انتخاب می کنم: زیرا برای من الهام بخش است، در روز به من احساس دلپذیری می دهد، به من یک قدرت درونی می دهد که هیچ کس از آن چیزی نمی داند، باعث می شود احساس زنانه کنم و با انتخاب آن بخشی از تمرین عشق به خودم را دارم.

انواع لباس زیر زنانه

لباس زیر زنانه انواع مختلفی دارند از جمله شورت, سوتین,گن, تاپ شورت و … . هر کدام از آن ها اقسام و سایز های مختلفی دارند و به توجه به سن خریدار مدل های متفاوتی پیش روی خریدار قرار خواهد گرفت. شورت انواع مختلفی دارد از جمله کلاسیک, پادار, هیپ هاگرز, تانگ, فرانسویی, جی استرینگ, چسبنده, گنی, برزیلی, شورت بدون درز و لامبادا.

هر کدام از  این شورت ها برای پوشیدن در زیر یک نوعی از لباس مناسب است. برای مثال شورت پادار برای پوشیدن در زیر دامن و پیراهن کوتاه مناسب است یا شورت گنی برای شلوار هایی با فاق بلند و پیراهن های اندامی مناسب است .گن یک نوع لباس زیر زنانه است که در زیر لباس برای خوش فرم نشان دادن اندام پوشیده می شود. یک سری از افراد تحمل فشاری که گن به بدن وارد می کنند را ندارند پس ما به آن ها شورت گنی را پیشنهاد می کنیم.  سوتین نیز دارای مدل های مختلفی است.

از جمله سوتین بدون درز، اسپرت، دکلته و سوتین های تبدیل شونده. سوتین تبدیل شونده به سوتین هایی گفته می شود که که قابل تغییر هستند و به شما این امکان را  می دهد که از آن به عنوان سوتین معمولی و هم به عنوان سوتین دکلته استفاده کنید. سوتین ها از نوع متریال به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

از جمله سوتین جک دار, اسفنجی فشرده و معمولی که سوتین معمولی از همه ی آن ها بهتر است. تاپ و شورت نوعی لباس راحتی است که پیشنهاد بسیار خوبی برای فصل گرماست که آن را می توان به عنوان لباس زیر زنانه استفاده نمود. در هنکام خرید تاپ و شورت به نخی بودن پارچه ی آن توجه کنید.

همانطور که گفته شد لباس­ های زیر انواع مختلفی دارند، اما اغلب افراد ممکن است با نام و یا کاربرد آن­ها آشنا نباشند.

لین - لباس زیر زنانه - انواع لباس زیر زنانه

در ادامه به معرفی برخی از آن ها می­پردازیم:

لباس زیر ورزشی:

یکی از مهمترین نکات هنگام ورزش کردن استفاده لباس زیر مناسب است. از این رو باید از لباس­های زیر مناسب برای فعالیت­های ورزشی استفاده کرد. جنس این لباس­ها از نخ بوده و موجب تسهیل انجام حرکات ورزشی می­شود.

لباس زیر کاستوم:

شاید شما تا به حال کلمه کاستوم را نشنیده باشید و از خود بپرسید لباس زیر کاستوم چیست؟ در طراحی لباس زیر کاستوم از یک شخصیت کارتونی و یا واقعی و یا حتی یک حرفه وشغل الهام گرفته شده است. این لباس­ها بیشتر جنبه فانتزی دارند و می­توانند یک تجربه متفاوت برای افرادی باشند که به تنوع علاقه دارند. برای خرید لباس زیر فانتوم می­توانید به فروشگاه­ لباس­های زیر مراجعه کنید.

سوتین:

شاید کمتر کسی باشد که با کلمه سوتین آشنا نباشد. اما بیشتر افراد تمام مدل های سوتین را به خوبی نمی­شناسند. برخی از این مدل­ها عبارتند از:

  • جکدار: سوتین­ های جک دار برای فرم دادن سینه به سمت بالا و کم کردن فاصله دو سینه به کار می­روند.
  • شیردهی یا پرستاری: این سوتین برای مادرانی که در دوران شیردهی خود قرار دارند بسیار مناسب است. سوتین های شیردهی شامل دکمه هایی هستند که قابل باز کردن هستند. مادران به راحتی می­توانند به نوزادان خود بدون نیاز به درآوردن کامل سوتین شیر بدهند.
  • پوش آپ: وجود یک شکاف در میان دو گودی کاسه این سوتین را برای استفاده از زیر تیشرت بسیار مناسب کرده است. زیرا سوتین پوش آپ بر روی تیشرت رد نمی­ اندازد.
  • سوتین کپسول دار: بارزترین ویژگی این سوتین­ها جریان راحت هوا در سطح پستان می­باشد. جریان هوا شما را از بیماری­های پوستی مانند قارچ مصون می­دارد.

امروزه سوتین ها با توجه به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن­ها در قیمت های مختلفی در بازار موجود هستند. شما می­توانید با مراجعه به فروشگاه­های آنلاین برای خرید اینترنتی سوتین ارزان اقدام کنید.

خرید لباس زیر زنانه لین

شورت

اولین لباسی که هر فرد بر تن می­کند شورت است. امروزه شورت نیز مانند سوتین انواع مختلفی دارد. این مدل­ها عبارتند از:

  • پادار: این شورت­ها در قسمت ران نیز دارای پارچه هستند و بیشتر شبیه شورت­های مردانه هستند.
  • هیپ هاگرز: در این مدل کش کمر روی باسن قرار می­گیرد و برای استفاده از زیر شلوارهای فاق کوتاه بسیار مناسب هستند.
  • گنی: مهم­ترین ویژگی این شورت پوشش کامل شکم تا بالای ناف است. شورت­های گنی یکی از مدل های محبوب برای پوشیدن از زیر لباس­های اندامی هستند.
  • لامبادا: یکی از شیک ترین شورت­های موجود در بازار لامبادا است. این شورت­ ها با توجه به ظرافتی که دارند برای پوشیدن از زیر دامن­ های تنگ بسیار مناسب هستند. این شورت­ها برای تمام سایزها موجود است. در صورتی که پلاس سایز هستید می­توانید برای خرید شورت لامبادا سایز بزرگ به فروشگاه­ها مراجعه کنید.

امروزه لباس­های زیر برای تمام سلیقه ها، سایزها و فرم های بدنی طراحی شده است. از این رو بانوان می­توانند به راحتی لباس زیر فانتزی دخترانه مورد علاقه خود را پیدا کنند. البته نباید فراموش کرد که اگر از علاقه مندان به لباس خواب زنانه هستید خبر خوب برای شما این است که لباس های راحتی نیز در انواع مختلف در بازار موجود است و شما برای خرید لباس راحتی زنانه کافی است سری به مغازه های فروش لباس زیر و راحتی بزنید.

“امروزه صنعت تولید لباس زیر مانند شاخه های دیگر صنعت مد و فشن پیشرفت بسیار زیادی کرده است. طراحی لباس­های زیر با جدیدترین فناوری­های روز دنیا خرید لباس زیر زنانه را برای تمام خانم­ها به یک کار هیجان انگیز تبدیل کرده است. در حال حاضر انواع لباس های زیر زنانه را به راحتی می­توان با مراجعه به فروشگاه به صورت حضوری و یا حتی اینترنتی خریداری کنید.”

لباس خواب

عده ای از افراد با لباس خواب یا عده ای دیگر با لباس خانه یا با لباس زیر زنانه به خواب می روند. بهترین لباس برای خواب, لباس خواب است. شاید از خود بپرسید چرا باید لباس خواب پوشید؟ مهم ترین دلیل این است که آن ها راحت هستند. تحقیقات اخیر نشان داده است که خوابیدن با لباس سبک و راحت می تواند به سلامتی افراد کمک زیادی کند. بدن فراد در خواب شل می شود و کار بازسازی ارگان ها و حذف سم ها آغاز می شود لباس خواب راحت به این فرایند طبیعی بدن کمک بسزایی می کند.

لین - لباس زیر زنانه - ست شورت و سوتین و لباس خواب زنانه

انواع لباس خواب

لباس خواب زنانه که می توان آن را از فروشگاه ها تهیه کرد، انواع مختلفی دارد و در یک تقسیم بندی کلی به راحتی و فانتزی تقسیم می شوند. لباس خواب راحتی دسته ای از آن ها هستند که در هنگام خواب استفاده می شود. معمولاً پیراهن های گشاد و معمولی ای هستند که به زیر زانو می رسند. لباس های خواب فانتزی لباس هایی هستند که خانم ها برای افزایش میل همسرشان به تن می کنند. یکی از انواع لباس خواب که در زیر مجموعه ی لباس خواب راحتی قرار می گیرد لباس خواب ساتن است که به دلیل سر بودن پارچه فرد در آن احساس راحتی کرده  و به خوابی خوب و عمیق فرو می رود.

نکاتی که باید قبل از خرید لباس خواب عروس بدانیم

جنس لباس خواب

برای انتخاب یک لباس خواب مناسب که معمولا در فروشگاه های لباس زیر زنانه به فروش می رسد، باید به چند نکته توجه کنید. اولین  نکته و مهم ترین نکته آن است که دقت کنید لباس خوابی که خریداری می کنید از چه جنس ساخته شده است و آیا سبک و نرم است؟ لباس خواب هم مانند لباس زیر زنانه نباید از نایلون ساخته شده باشد چرا که این جنس به بدن می چسبد و باعث تعرق بدن می شود. بهترین جنس لباس خواب کتان و پنبه است چرا که بسیار نرم , لطیف و قابل شست و شوست و با خیال راحت می توانید آن ها را بارها و بارها بشویید.

یکی دیگر از مزایای این پارچه ها آن است این جنس لباس مانند پارچه های پشمی و آکریلیک باعث تحریک پوستی نمی شوند. لباس خواب ابریشمی بهترین گزینه برای  فصل سرما است چرا که بدن را در برابر سرما گرم نگه می دارد. نکته ی دیگر آن است که برای انتخاب لباس خواب به اندامتان توجه کنید. برای افراد لاغر لباس زیر زنانه ای که خطوط افقی دارد هرگز توصیه نمی شود. اگر نه تنها لاغر هستید قد بلندی نیز دارید لباس خواب و لباس زیر زنانه ی رنگی برای شما بهترین گزینه است.

خرید لباس زیر زنانه عروس

یکی از اقلامی که برای عروس تهیه می شود لباس خواب عروس و لباس زیر زنانه عروس است. طبق این رسم خانواده ی داماد برای عروس لباس زیری مخصوصی برای شب عروسی می خرند.

برای خرید لباس زیر زنانه ی عروس باید چند نکته را در نظر داشته باشید: لباس زیر عروس بهتر است از جنسی باشد که حساسیت پوستی ایجاد نکند و بسیار نرم و راحت باشد که لباس زیر زنانه با جنس نخ،کتان و پنبه پیشنهاد می شود. دومین نکته آن است که سایز لباس زیر عروس باید متناسب باشد و با توجه به اندام و رنگ پوست عروس انتخاب شده باشد.

لباس زیر زنانه برای عروس می تواند یک تکه یا چند تکه باشد. توصیه ما به شما لباس های زیر زنانه دو تکه با حجاب رویه هستند چرا که علاوه بر کاربردی که دارند زیبایی زیادی نیز دارند.  انواعی از لباس های زیر زنانه ی عروس در بازار موجود است اما شما باید جدید ترین مدل های لباس زیر زنانه ی را انتخاب کنید.

لین - لباس زیر زنانه - خرید لباس زیر زنانه عروس

خرید لباس زیر زنانه ی فانتزی

لباس های فانتزی مدل های مختلفی دارند. لباس های فانتزی به عنوان یک نوع لباس تحریک کننده و بهبود دهنده ی روابط زناشویی به شمار می رود. تمامی لباس های زیر فانتزی تحریک کننده و لختی هستند و بیشتر آن ها برجستگی های بدن زنانه را بیشتر به نمایش می گذارند. در حقیقت لباس های فانتزی یکی از انواع لباس خواب است و مانند سایر لباس های زیر مصرف روزانه ندارند.

لین - لباس زیر زنانه - خرید لباس زیر زنانه فانتزی

در حقیقت لباس های فانتزی یکی از انواع لباس خواب است و مانند سایر لباس های زیر مصرف روزانه ندارند. لباس های فانتزی همگی شامل شورت و سوتین می شوند و بعضی از آن شامل جوراب می شوند که با بند هایی که از روی کمر می گذرد به جوراب وصل می شود. نوعی دیگر از لباس های زیر زنانه ی فانتزی که به آن ها کاستوم گفته می شود شامل تم های مختلف شغلی و حرفه ای می شود.

معمولا جنس لباس زیر فانتزی از گیپور و تور است. با توجه به مدل های مختلفی که لباس های فانتزی دارند هرکس می تواند با توجه به سلیقه خود یک مدل از آن ها خریداری کند. برای خرید لباس زیر زنانه فانتزی ابتدا رنگ پوستی خود و علاقه ی همسر خود را بدانید تا انتخابی درست و هوشمندانه داشته باشید. بسیار از افراد از خرید لباس زیر زنانه ی فانتزی به صورت حضوری خجالت می کشند پس خرید اینترنتی محیطی بدون استرس و فشار را برای خریدار به وجود می آورد که فرد به راحتی بتواند خرید خود را انجام دهد.

مایو و بیکینی

امروزه گونه های متفاوتی از لباس زیر  را با عنوان بیکینی به بازار عرضه می شود. بیکینی لباس شنای زنانه است که شامل سوتین و شورت می شود. بیکینی ها طرح های متفاوتی دارند از جمله مونوکینی ها, تریکینی ها و … که در هر مدل از آن قسمت خاصی از بدن پوشیده و سایر اندام مانند ناف برهنه می ماند در طراحی بعضی از بیکینی ها از زیورآلاتی سنگی و فلزی استفاده می شود.

لین - لباس زیر زنانه - خرید لباس زیر زنانه مایو و بیکینی

بیکینی از جنس های متفاوتی تولید می شود از جمله نخ و پنبه. مایو یا لباس شنا نام لباسی است که برای شنا کردن از آن استفاده می شود. مایو زنانه انواع مختلفی دارد که مانند بیکینی پوشانندگی آن در مدل های مختلف متفاوت است. جنس الیاف لباس شنا معمولاً از الیاف مصنوعی است. لباس زیر زنانه ی بیکینی و مایو هردو چسبان هستند و در طراحی آن ها اصول یکسانی در نظر گرفته می شود ولی مایو بیشتر برای انجام ورزش در دید عموم پوشیده می شود.

5 مزیت شگفت انگیز پوشیدن لباس زیر زنانه مناسب

ما در مورد لباس های زیر زنانه توصیه ها و نکاتی را برای سلامتی خود انتخاب نمی کنیم. ما واقعاً به بهبود دانش شما در مورد لباس زیر اهمیت می دهیم تا بدانیم چه مواردی برای شما وجود دارد. می خواهیم به هر زن ، صرف نظر از اندازه ، شکل ، بودجه و سلیقه شخصی اش ، نشان دهیم که می تواند لباس زیر زنانه با کیفیت ، قابل ارائه و خوشایند داشته باشد که متناسب با سبک زندگی ، بدن و خواسته های او باشد. همچنین می دانیم که چگونه پوشیدن لباس زیر مناسب می تواند جنبه های خاصی از زندگی او را تغییر دهد.

هر چند ممکن است این نکات کوچک باشند ، اما می توانند در شادی و رضایت کلی یک زن نقش داشته باشند. برای قانع کردن بیشتر شما ، در اینجا 5 مزیت شگفت انگیزی را که از پوشیدن لباس زیر مناسب برای شما ایجاد می شود تا قبل از تصمیم گیری به خرید لباس زیر زنانه، خود را وادار به تفکر کنید را بیان می کنیم:

لباس زیر زنانه لین

 فیزیک شما را بهبود می بخشد

باور کنید یا نه ، وقتی لباس زیر شما متناسب باشد و انتخاب شما درست باشد این عمل شما باعث پشتیبانی صحیح از بدنتان است

 انتخاب صحیح شما به سلامت بدن کمک می کند

حمایت کردن از سینه ها بسیار مهم است و این حمایت از سینه ها با لباس زیرزنانه ای که اندازه مناسبی دارد و آنها را در جای خود نگه می دارد و هرگونه استرس و ناراحتی را کاهش می دهد، امکان پذیر است. انتخاب لباس زیر مناسب ، برای سلامتی زن نیز بسیار مهم است. لباس زیر تنگ که خیلی کوچک است می تواند منجر به عفونت ، سوزش و درد شود. تلاش برای پوشیدن لباس زیر مناسب یک قدم کوچک اما مفید است که می توانید برای حفظ سلامتی خود استفاده کنید.

جنبه های زندگی شما را آسان تر می کند

سطح فعالیت شما می تواند تعیین کند که چه نوع لباس زیری را باید بپوشید و انتخاب مناسب می تواند هرگونه ناراحتی مرتبط با فعالیت را کاهش دهد. سوتین های ورزشی و شورت پنبه ای برای بانوی فعال ضروری است.

 کیفیت به شما پاداش می دهد

دنیای لباس زیر زنانه با دنیای مد تفاوت دارد. اغلب اوقات که برای یک تکه لباس زیر قیمت سنگینی پرداخت می کنید ، به همین دلیل است. این که آیا در طراحی بسیار دقیق ، پارچه های بادوام و با کیفیت  و یا ویژگی های خاص زیادی ، بارها ، ارزش آن را دارد که کمی هزینه ی بیشتری صرف آنها کنید جای شک و شبهه باقی نمی گذارد زیرا که دوام بیشتری خواهد داشت ، راحت تر خواهد بود ، احساس بهتری خواهید داشت و به همه این مزایای شگفت انگیز منتهی خواهید شد.

میتواند اعتماد به نفس شما را از نظر جسمی و روحی تقویت کند

پوشیدن یک لباس زیر زنانه مناسب، هرچه برای شما معنی دارد ، باعث می شود در وهله ی اول احساس خوبی داشته باشید! صرف نظر از این که کسی آن را ببیند یا نه ، وقتی شما این کار را می کنید ، همین کافی است تا نرمی و لطافت پارچه های دوست داشتنی پوست شما را لمس کند. همین که لباس  خود را پوشیدید و احساس زیبایی کردید همین انتخاب صحیح و احساس راحتی و نرمی باعث می شود که اعتماد به نفس شما تقویت شود.

مزایای استفاده از لباس های زیر زنانه

بیشتر افراد ممکن است زمان و هزینه کافی برای خرید شورت و سوتین زنانه نگذارند. شاید بدون اغراق است اگر بگوییم خرید یک ست شورت و سوتین مناسب می­تواند ضامن سلامت فردی شما باشد. دیگر مزایای خرید سوتین و شورت با کیفیت به شرح زیر است:

1- حفظ بهداشت فردی: پوشیدن شورت و سوتین از تماس مستقیم بدن شما با لباس­ های دیگر مثل شلوار و یا بلوز جلوگیری می­کند. این لباس­ها به دلیل استفاده مکرر ممکن است آلوده باشند که در صورت عدم پوشیدن آن ، نقاط حساس بدن شما ممکن است دچار بیماری­های پوستی شود.

2- اصالت و سلامت: هر چند پوشیدن آن موجب حفظ سلامت می­شود از طرف دیگر با حفظ فرم بدن شما می­تواند نشان دهنده اصالت شما در پوشش باشد.

3- زیبایی: امروزه شورت و سوتین در طرح­های بسیار زیبایی در بازار موجود هستند که پوشیدن آن­ها سبب افزایش ظرافت و زیبایی بدن شما می­شود. شورت زنانه توری، ست سوتین با شورت های جذاب همه می­توانند زیبایی اندام شما را دوچندان کنند.

4- جلوگیری از ایجاد عفونت زنانه: یکی از بیماری­های شایع در خانم ها عفونت در ناحیه واژن است. پوشیدن شورت زنانه تمیز از بروز این بیماری تا حد بسیار زیادی جلوگیری می­کند.

5- احساس امنیت: از دیرباز انسان نسبت به پوشاندن عورت خود تمایل داشته است. پوشیدن ست لباس زیر احساس امنیت روانی را در افراد ایجاد می­کند.

6- تحریک کننده هستند: لباس­ های  زیر زنانه در صورتی که از طرح های توری و یا فانتزی باشند می­توانند در رابطه های جنسی به عنوان فاکتور تحریک کننده عمل کنند. در کنار استفاده از شورت  و سوتین زنانه جذاب نباید از لباس خواب زنانه غافل شد. در حال حاضر لباس خواب با طرح های جدید و با کیفیت را به راحتی می­توان از فروشگاه­­ها تهیه کرد.

لباس زیر زنانه (ست شورت و سوتین) لین

لباس خواب زنانه مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟

خرید لباس راحتی زنانه و لباس خواب زنانه  نیز نیازمند این است که شما سایز خود را به درستی بشناسید. همواره به دنبال خرید لباس زیر و لباس خواب زنانه با کیفیت باشید. به بدن خود احترام بگذارید و اجازه ندهید جملاتی مانند خرید اینترنتی سوتین ارزان ، خرید لباس زیر فانتزی ارزان و یا فانتزی دخترانه ارزان شما را وسوسه کند…

معایب عدم استفاده از لباس زیر زنانه

نپوشیدن شورت و سوتین معایب زیادی برای خانم ها دارد. سوتین در جلوگیری از افتادگی سینه در طولانی مدت بسیار مناسب است. در صورت عدم استفاده از سوتین ممکن است سینه فرم خود را از دست داده و به سمت پایین متمایل شود که اصلا خوشایند نیست. همچنین یکی از کابردهای سوتین دادن حالت گرد ومناسب به سینه است، نپوشیدن سوتین باعث خواهد شد تا سینه­ های شما از زیر لباس جلوه خوبی نداشته باشند. از طرفی لباس زیر یا سوتین هنگام ورزش و یا انجام فعالیت­های سنگین با حفظ وزن سینه از ایجاد خستگی جلوگیری می­کند. نپوشیدن شورت نیز طبق یافته های پزشکی می­تواند منجر به عفونت های قارچی در بانوان شود. پوشیدن شورت با خشک نگاه داشتن ناحیه تناسلی راهی مناسب برای سالم نگاه داشتن واژن است.

علایمی که نشان می­دهد سایز لباس زیر زنانه مناسب نیست

شاید از خود بپرسید خوب از کجا بدانیم که سوتین مناسب با سایز خود را انتخاب نکرده ­ایم؟ در صورتی که یکی از علائم زیر را پس از پوشیدن سوتین در خود مشاهده می­ کنید باید نسبت به تعویض سایز سوتین خود اقدام کنید:

  • بندها ی پشتی سوتین، به بدن شما فشار وارد می‌کند و باعث جا گذاشتن علامت قرمز بر روی پوست شما می‌شود. توده های چربی  در قسمت پشت بدن، برجسته می‌شود.
  • بندهای سوتین که در قسمت شانه قرار می‌گیرد به شانه ها فشار وارد می‌کند. داشتن احساس سنگینی و علامت قرمز بر جا گذاشتن از علائم انتخاب نادرست سایز  است.
  • بند قسمت پستی سوتین، به صورت صاف قرار نگرفته و دارای انحنا می باشد.
  • اگر دو بند فاصله بین بند پشتی و بدن وجود داشته باشد شما در انتخاب سایز لباس زیر زنانه درست عمل کردید. ولی اگر این اندازه بیشتر و کمتر از دو بند باشد شما سایز  مناسب را برای خود انتخاب نکردید.
  • قسمتی از سینه از زیر کاپ سینه سوتین بیرون می آید.
  • کاپ سینه کاملا باید صاف روی سینه قرار بگیرد. اگر قسمت کاپ مسطح نباشد و دارای چین خردگی روی سینه باشد سایز لباس زیر زنانه شما مناسب نیست.
  • در صورتی که سینه‌ها به صورت برجسته از اطراف کاپ سوتین بیرون بزنند سایز لباس زیر زنانه شما درست نیست.
  • اگر بندهای سوتین روی شانه قرار نمی‌گیرند و مرتبا سر می‌خورند.
  • در صورت استفاده از سوتین‌های فنردار، قسمت فنر به زیر سینه فشار وارد می کند و شما احساس می کنید چیزی داخل پوست سینه شما می شود.
  • پس از پوشیدن لباس، سینه ­های شما جلوه زیبایی ندارند و مدام نیاز دارید لباس خود را مرتب کنید.

در نظر داشته باشید که مشاهده تنها یکی از موارد فوق نیز نشان ­دهنده این است که شما سایز لباس زیر زنانه خود را به درستی انتخاب نکرده ­اید. برای خواندن مطالب بیشتر می توانید به صفحه ی مربوط به راهنمای سایز لباس زیر مراجعه نمایید

خرید لباس زیر از فروشگاه لین

شرکت لین سال­های طولانی است که با تولید لباس­ های زیر زنانه با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان خود را بدست آورد. طرح­های متنوع شرکت لین توانسته است به نیازهای اکثر افراد با سلیقه ­های مختلف جواب دهد. از مهمترین ویژگی­ های محصولات این شرکت استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید محصولات است. همچنین بارزترین مزیت رقابتی این شرکت با سایر تولید کننده­ ها ، عرضه لباس زیر با بهترین قیمت و با كيفيت بالا است.

نکته مهم سرمایه گذاری در  این است که تمام کارهای لین با کیفیت و بسیار خوب است که در آن به طراحی لباس زیر زنانه نیز توجه خاصی شده است. تمامی کالاهای موجود در مجموعه ما طوری طراحی شده است تا در کنار طراحی زیبا از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند.

چند سوال کوتاه در مورد لباس زیر زنانه

کدام مدل لباس زیر زنانه مناسب تر هست؟

همان طور که میدانید انواع لباس زیر زنانه در بازار موجود می باشد از جمله لباس زیر زنانه اسفنجی ، جک دار، نخی ، فنر دار و … که هر کدام با توجه به محل استفاده و راحتی بانوان کاربرد مختلفی دارد.

بهترین روش استفاده لباس زیر زنانه بعد از خرید چیست؟

با توجه به شرایط پیش رو و مواجه با کرونا ، توصیه می شود بعد از خرید لباس زیر زنانه ، در وهله اول با آب ولرم و مقداری مایع شست و شو دهید و بگذارید در معرض آفتاب خشک شود و سپس با خیال راحت از خرید خود لذت ببرید و استفاده کنید.

لباس زیر زنانه مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟

خرید لباس راحتی زنانه و لباس خواب زنانه نیز نیازمند این است که شما سایز خود را به درستی بشناسید. همواره به دنبال خرید لباس زیر و لباس خواب زنانه با کیفیت باشید.

آیا از سایت لین میتوانید به صورت آنلاین خرید لباس زیر زنانه داشت؟

بله ، شرکت تولیدی لباس زیر زنانه لین با سابقه ای طولانی و به عنوان برندی محبوب، این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم می کند تا با خیالی آسوده از کیفیت محصول سفارش داده شده، خریدی آنلاین به همراه تحویل رایگان را تجربه نمایند.

دسته‌بندی: اخبار

نظر شما برای ما با ارزشه

4 دیدگاه

  1. نل 31 خرداد, 1399 در 12:42 ب.ظ - پاسخ

    جالب بود. بعضی از اسم ها رو من نمیدونستم.

  2. حسنیه 8 مهر, 1399 در 8:20 ق.ظ - پاسخ

    ممنونم از مطلب خوبتون

    به نظر من لباس کاستوم یکی از بهترین راهکارها برای ایجاد اشتیاق دوباره بین زوجین هست.
    خیلی از پارامترها باعث شده که میل جنسی در انسانها کمتر بشه از جمله خستگی ناشی از کار، استرس، درگیری های روزمره و حتی نوع تغذیه . این نوع پوشش میتونه هیجانات فراموش شده دوطرف رو به یادشون بیاره و لحظاتشونو شیرین تر کنه.

    مدیر برند تخصصی H&K
    لباس زیر دست دوز زنانه
    instagram : handk.lingerie