آخرین بروز رسانی: 7ام تیر, 1399

راهنمای انتخاب سایز لباس زیر زنانه (سوتین)

 

لباس زیر (سوتین) به علت اینکه تماس مستقیم با بدن دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از این رو انتخاب سایز لباس زیر زنانه مناسب بسیار حائز اهمیت است. با توجه به تحقیقات انجام گرفته بیشتر از پنجاه درصد بانوان از سوتینی با اندازه نامناسب خودشان استفاده می‌کنند.

 

بانوان درمورد  لباس­های بیرونی خود حساسیت بسیار بالایی دارند. جدیدترین مدل­ ها را دنبال می­کنند و در مورد ترندهای جدید دائما در حال جستجو هستند.  اما متأسفانه هنگام انتخاب لباس زیر ، همان مراقبت را نشان نمی دهند. اما انتخاب لباس زیر به ویژه سوتین مناسب نه تنها باعث می­شود لباس بیرونی نیز ظاهر زیبایی پیدا کند بلکه در افزایش سلامت و بهداشت فردی نیز بسیار موثر است. یکی از مهم­ترین نکته­ هایی که باید در انتخاب لباس زیر در نظر گرفت سایز لباس زیر است. آیا شما سایز لباس زیر خود را به درستی می­دانید؟ آیا می­دانید اگر لباس زیر شما دقیقا سایز  لباس زیر زنانه خود شما نباشد منجر به ایجاد چه مشکلاتی خواهد شد؟

اگر می­خواهید یکبار برای همیشه روش انتخاب سایز لباس زیر زنانه را بیاموزید در ادامه همراه لین باشید.

 

اندازه گیری مناسب سایز لباس زیر زنانه

یکی از مهم­ترین زمان­هایی که دانستن سایز لباس زیر زنانه بسیار ضروری می­شود زمانی است که شما تصمیم داشته باشید سوتین خود را بدون پرو خریداری کنید. آیا فقط با نگاه کردن متوجه خواهید شد که این سوتین مناسب شما است یا خیر؟ قطعا جواب خیر است. در صورتی که شما سایز لباس زیر زنانه خود را بدانید کار شما بسیار آسان خواهد بود اما در غیر این صورت احتمال این که یک سوتین با سایز نامناسب را خریداری  کنید بسیار زیاد است. برای بدست آوردن سایز لباس زیر زنانه نیاز به تجهیزات خاصی نیست. شما کافی است یک متر، یک دفترچه یادداشت و خودکار داشته باشید و مراحل زیر را به دقت انجام دهید:

 

سایز لباس زیر زنانه 301 لین

 

1-اندازه گیری زیر سینه:

  • یک سوتین مناسب که در آن احساس راحتی می‌کنید را بپوشید. مقابل آینه بایستید تا بتوانید اندازه گیری را دقیق انجام دهید. برای بدست آوردن سایز زیر سینه ، به اندازه قسمت بالایی و پایینی سینه احتیاج دارید.
  • متر را در بالای سوتین قرار دهید و دور بدنتان بچرخانید، مطمئن شوید متر جابه جا نشده است و دقیقا صاف نگه داشته­اید. سپس اندازه گیری کنید. این نکته بسیار مهم است که متر بیش از اندازه شل یا سفت قرار ندهید. این اندازه را جایی یادداشت کنید.
  • در مرحله بعدی، متر را در قسمت پایینی سینه قرار دهید و اندازه بدست آمده را بنویسید.

میانگین دو عدد بدست آمده در دو مرحله قبل سایز زیر سینه را به شما می‌دهد.

 

2-اندازه گیری دور سینه یا کاپ سینه:

در تعیین سایز لباس زیر زنانه برای اندازه گیری دور سینه  متر را روی برجسته ترین قسمت سینه که نوک سینه می­باشد بچرخانید. طبق معمول متر نباید بیش از اندازه شل و یا سفت باشد. عدد روی متر را نگاه کنید و یادداشت کنید. از قسمت اینچ دار متر برای اندازه گیری استفاده کنید.  اگر این قسمت را ندارید سانتی متر را به اینچ تبدیل کنید. چون اکثرا اندازه سوتین ها براساس اینچ است. توجه داشته باشید که هر یک اینچ دو و نیم سانتی متر است. به این نکته دقت کنید که اصولا اندازه دو سینه مثل هم نیست و شما برای اندازه گیری همواره اندازه سینه بزرگتر را مد نظر بگیرید. (اگرچه این موارد ممکن است غیر مهم به نظر بیاید اما رعایت کردن آن­ها به شما کمک خواهد کرد تا سایز لباس زیر زنانه خود را به دست آورید)

 

3-اندازه کاپ سینه:

وقتی اندازه دور سینه و زیر سینه را با استفاده از روش مناسب بدست آوردید با فرمول زیر اندازه کاپ سینه بدست می­آید:

سایز کاپ سوتین=  اندازه زیر سینه – اندازه دور سینه

اندازه کاپ با حروف مشخص می‌شود. با استفاده ازعدد بدست آمده سایز کاپ خود را با استفاده از راهنمای پایین تعیین کنید.

 

جدول سایز لباس زیر زنانه 300 لین

 

جدول فوق به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی سایز لباس زیر خود را پیدا کنید.

 

اندازه گیری دور سوتین

اندازه  دور سوتین، همان اندازه زیر سینه است ولی روش دقیق تری وجود دارد که در آن یک سایز بین کاپ و زیر سینه را انتخاب می‌کنید. مثلا اگر سایز لباس زیر زنانه  شما 42.4 است آن را به 42 و اگر 42.5 است آن را به 43 رند می‌کنید. برای انتخاب سوتین مناسب به جدول پایین مراجعه کنید:

 

جدول سایز لباس زیر زنانه 301 لین

 

 اندازه سایز سوتین خواهر

آیا تا به حال چیزی درباره سایز سوتین خواهر شنیده­اید؟  برای سایز لباس زیر زنانه یک سایز خواهر هم وجود دارد. حتما می­پرسید این سایز به چه دردی می­خورد ؟ زمانی که سایز لباس زیر زنانه  شما تغییر می‌کند و می‌خواهید سوتینی را انتخاب کنید که یکی از فاکتورهای آن مثلا دور سینه یا کاپ سایز متفاوتی دارد. شما می‌توانید با استفاده از سایز خواهر، بهترین انتخاب را داشته باشید. سایز خواهر از لحاظ عددی متفاوت است ولی اندازه یکسانی به شما می‌دهد. طبق قاعده سایز خواهر، اندازه دور سینه و کاپ سینه برعکس هم هستند. مثلا با کوچکتر شدن اندازه دور سینه اندازه کاپ سینه بالا می‌رود. در صورتی که سایز سوتین خواهر خود را بدانید موفق به انتخاب سایز لباس زیر زنانه مناسب خواهید شد.

 

انتخاب بهترین برند سوتین

در سال­های اخیر تنوع لباس­های زیر به ویژه در سوتین بسیار زیاد شده است. شما کافی است سری به فروشگاه­های آنلاین و یا مغاز­ه­های شهر خود سری بزنید مطمئن باشید از مشاهده طرح ها و رنگ­های مختلف شگفت زده خواهید شد. اما واقعیت این است همه آن­ها از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. مهم­ترین مساله در کنار توجه به سایز لباس زیر زنانه توجه به کیفیت آن است. لین یکی از برندهای تولید کننده لباس زیر می­باشد که توانسته است با تولید محصولات مرغوب به یکی از برندهای مطرح و محبوب تبدیل شود. مهم­ترین ویژگی­های محصولات این برند عبارتند از: کیفیت بسیار مناسب، قیمت ارزان، محصولات متنوع در طرح­ها و رنگ­های مختلف. در صورتی که جزو افرادی هستید که به سلامت فردی خود اهمیت می­دهید لین یک گزینه بسیار مناسب برای شما می­باشد. فروشگاه اینترنتی لین این انتخاب را برای شما بسیار راحت نموده است.

 

سایز لباس زیر زنانه 33 لین

 

نکته آخر

برخی افراد برای بزرگتر و یا کوچکتر نشان دادن سینه خود به سراغ خرید سایز لباس زیر زنانه نامناسب می­روند و این اصلا مطلوب نیست.  هرگز سلامت خود را فدای کمی زیباتر به نظر رسیدن نکنید. هنگام خرید حتما به سایز لباس زیر زنانه دقت کنید. در صورتی که از راهنمای فوق استفاده کنید در اغلب موارد موفق به انتخاب سوتین مناسب خواهید شد. برای اطمینان بیشتر حتما سوتین را پرو کنید. برای رعایت مسائل بهداشتی سوتین جدید را از روی سوتین قدیمی خود بپوشید. مقابل آیینه پرو بایستید و از هر طرف به خود نگاه کنید. مطمئن شوید که هیچ چیز غیر عادی وجود ندارد. در صورتی که هنوز کمی تردید دارید می­توانید از فروشندگان لباس زیر کمک بخواهید. آن­ها به دلیل داشتن تجربه کافی در ارتباط با برندها می­توانند در انتخاب سایز لباس زیر (سوتین) مناسب به شما کمک کنند.

 

دسته‌بندی: اخبار

نظر شما برای ما با ارزشه

3 دیدگاه