شرایط و قوانین استفاده از خدمات لین
ما همیشه سعی داریم بهترین کیفیت را در محصولاتمان ارائه دهیم و از اینکه ممکن است تجربه شما با آنچه انتظار داشتید متفاوت بوده باشد، پوزش میخواهیم. متوجه ناراحتیتان هستیم. چنانچه احساس میکنید محصول دریافتی شما معیوب است، لطفاً در مدت 3 روز کاری پس از دریافت، با ما تماس بگیرید تا هر چه سریعتر مشکل شما را بررسی و برطرف کنیم.
فروش یا تخفیف :
محصولاتی که در زمان تخفیف یا با استفاده از کد تخفیف خریداری شدهاند، شامل مرجوع یا تعویض نمیشوند و به عنوان فروش نهایی در نظر گرفته میشوند، مگر اینکه دارای ایراد یا نقص باشند.
در صورت وجود مشکل در کالا، لطفاً با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و مدرک یا عکس محصول معیوب را ارسال نمایید.
کالای معیوب:
*ایراد دوخت یا پارچه
*ارسال اشتباه ( عدم تطابق محصول ثبت شده در سفارش )
*وجود لک، زدگی یا هرگونه ایراد ظاهری
*مغایرت محصول دریافتی با اطلاعات مندرج در سفارش
مراحل تعویض / مرجوعی کالا:
*ابتدا از طریق پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید.
* دلیل تعویض را اعلام کنید.
*محصول باید استفاده نشده همراه با لیبل و جعبه باشد.
پس از تأیید و هماهنگی، محصول را برای ما ارسال کنید.
موارد غیر قابل تعویض:
- به دلیل مسائل بهداشتی، شورت به هیچ عنوان تعویض نمیشود. لطفاً هنگام خرید، سایز، مدل و رنگ را با دقت انتخاب نمایید.
- محصولاتی که پس از بازهی 3 روزه جهت تعویض ارسال شوند، پذیرفته نخواهند شد.
ما در کنار شما هستیم تا بهترین تصمیم را با هم بگیریم.